Robjuhhh's Agenda

  • 19 september Rowwen Hèze @ Pisart
  • 20 september Guus Meeuwis @ Pisart
  • 21 september Roda JC - NAC @ PLS

maandag 15 september 2008

Doorstart

Beste bezoekers,

Na iets meer een jaar afwezigheid hier op dit weblog heb ik toch besloten om een doorstart te maken. Waarom weet ik eigenlijk ook niet, maar misschien mede doordat het de laatste tijd voor mij te saai en rustig op internet is, zoek ik wat vulling om verder mee aan de slag te kunnen gaan. Dus daarom had ik iets van, ik zal eens verder gaan met mijn weblog, alles verwijderen, vanaf 0 weer beginnen, dus alle berichten weg in zowel gastenboek als de berichten die ik hier voorheen had geschreven.

Hoop dat ik snel weer een trouwe bezoekersaanhang krijg die hier op mijn weblog komen buurten.

In ieder geval veel lees plezier!!

Groetjes,
Rob

Geen opmerkingen: